BLOG BESTDRIVE

Klientów wita Tharcik Mechanik

Pierwsze krasnale przywędrowały do stolicy Dolnego Śląska w 1982 roku wraz z powstaniem, opozycyjnego wobec ówczesnej władzy, ruchu społecznego pod nazwą Pomarańczowa Alternatywa, który za swoje symbole przyjął kolor pomarańczowy i postać krasnala. Dzisiaj we Wrocławiu żyje już ponad 600 sympatycznych skrzatów i ciągle wprowadzają się nowe. Wśród nich mamy także „Tharcika mechanika”, który zadomowił się w  marcu 2017 roku, na ulicy Leona Popielskiego pod numerem 7, przy wejściu do serwisu THART,  należącego do Teodora Hajdaczuka, która to firma właśnie od marca br. pracuje pod szyldem BestDrive – marki koncernu Continental. Krasnal jest uśmiechnięty, opiera nogę na oponie, w ręku trzyma klucz do kół i jest gotowy do pomocy klientom korzystającym z usług serwisu. Krasnoludki stały się atrakcją miasta – organizowane są specjalne wycieczki szlakiem krasnali a także wydawane unikatowe mapy dla turystów łączących odnajdywanie kolejnych figurek ze zwiedzaniem Wrocławia.

 

Firma THART ma długą tradycję oponiarską. Powstała w 1991 roku a od 1994 roku na swoją wrocławską siedzibę wybrała nowoczesny obiekt przy ulicy Popielskiego 7 w pobliżu Drogi Krajowej nr 94. Serwis zatrudnia łącznie 10 osób i dysponuje 5 stanowiskami, wyposażonymi w specjalistyczne maszyny i urządzenia, do obsługi aut osobowych, dostawczych i terenowych. Obok usług z zakresu serwisowania opon, THART oferuje przeglądy i naprawy klimatyzacji, naprawy układu hamulcowego, serwis układu zawieszenia ( amortyzatory, wahacze, układ kierowniczy ), wymianę oleju i płynów eksploatacyjnych oraz  prostowanie felg ( optymalizacja ). Planowane są także przeglądy okresowe pojazdów. Na miejscu funkcjonuje przechowalnia opon. Pracują tutaj doświadczeni specjaliści o wysokich kwalifikacjach, którzy systematycznie doskonalą swoje umiejętności zawodowe poprzez udział w branżowych kursach i szkoleniach. Większość pracowników to osoby z długim stażem pracy w tej firmie. Pracują tutaj także córka i syn właściciela serwisu.

Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które są cennym wsparciem przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Rozbudowany dział geometrii kół został wyposażony w urządzenie 3D, które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat.

W Biurze Obsługi Klienta znajdują się wygodne kanapy i fotele. Można tutaj napić się dobrej kawy i obejrzeć serwis informacyjny w telewizorze. Pomyślano także o dzieciach. To z myślą o nich przygotowano atrakcyjnie wyposażony kącik do zabawy. Jest tam m.in. ściana pokryta specjalną farbą o właściwościach…szkolnej tablicy a do tego różnokolorowa kreda. BOK z halą serwisową łączy przestronna szyba więc łatwo dostrzec na jakim etapie są prace związane z konkretnym autem.

Największą grupę klientów najnowszego serwisu sieci BestDrive w Polsce stanowią właściciele aut, którzy już wcześniej doświadczyli na własnym przykładzie wysokiej jakości profesjonalnie wykonanych usług, troski o klienta i powierzony samochód a także miłej, rodzinnej atmosfery panującej niezmiennie od lat na Popielskiego 7, tam gdzie znalazł swoje docelowe miejsce sympatyczny „Tharcik mechanik” witający nie tylko klientów serwisu THART ale wywołujący serdeczny uśmiech na każdej twarzy.

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.