BLOG BESTDRIVE

Serwis nie do poznania… Po uruchomieniu działalności serwisu w barwach sieci BestDrive zmiana wizerunku firmy jest tak radykalna, że niektórzy klienci pytają nas – całkiem poważnie – dokąd przeniósł się serwis, który działał w tym miejscu od wielu lat – mówi Hieronim Dolata, współwłaściciel firmy Masz – Gum w Gostyniu ( Wielkopolska ).

Wraz z Mirosławem Janickim prowadzą biznes 11 lat. Od 2007 roku firma działa w 25 tysięcznym Gostyniu, w niedalekim sąsiedztwie ruchliwej trasy w kierunku Leszna. Obiekt wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo koncernu Continental.

Aktualnie serwis BestDrive Masz – Gum dysponuje 9 stanowiskami wyposażonymi w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, dostawczych oraz terenowych. Obsługa ciężarówek jest wykonywana stacjonarnie lub z pomocą mobilnego serwisu Conti360. Natomiast pod szyldem BestDrive wyjeżdża w teren mniejszy serwis mobilny do osobówek, dostawczych i terenówek. Załoga liczy 20 osób w tym 3 pracują w biurze obsługi klienta. Obok mechaników, wulkanizatorów i specjalistów od napraw blacharskich są też…kierowcy aut zastępczych. Ich zadaniem jest obsługa aut flotowych. W przypadku awarii, okresowego przeglądu technicznego lub sezonowej wymiany opon kierowcy jadą w określone miejsce na terenie całej Polski, odbierają samochód flotowy a zostawiają auto zastępcze.

Wiele serwisów nie chce zajmować się szkoleniem uczniów – praktykantów, bo zdaniem ich właścicieli – z młodymi ludźmi są kłopoty np. z dyscypliną. W Masz – Gumie nie ma z tym problemu. Od 6 lat prowadzą praktyczną naukę zawodu i wielu podopiecznych pracuje już samodzielnie w zawodzie. Aktualnie praktykę zdobywa 4 uczniów.

Obok usług z zakresu serwisowania opon, specjalizujemy się w kompleksowych naprawach powypadkowych – mówi Hieronim Dolata. Klient otrzymuje na czas naprawy auto zastępcze a my zgłaszamy szkodę do ubezpieczyciela i naprawiamy samochód. Mechanikę i blacharkę robimy u siebie a lakiernictwo w sprawdzonej firmie, z którą współpracujemy od lat. Dysponujemy 8 autami zastępczymi marki Skoda Fabia. Całodobowo w pogotowiu mamy też holownik „autopomocy”.

Serwis z Gostynia lubi wyzwania w postaci nietypowych zleceń. Obecnie z wielką pieczołowitością jest przywracana dawna świetność amerykańskiej wersji Mercedesa kabriolet ( rocznik 1978 ) z silnikiem 5,6 litra. I już widać efekty!

Każdego klienta traktują indywidualnie. Po naprawie, wymianie oleju czy też klocków hamulcowych – kierowca otrzymuje auto umyte, odkurzone, pachnące w środku – w gratisie od firmy. Troska o klienta jest zauważana i doceniana. Najlepiej widać to po rosnącej grupie stałych klientów.

O wyborze sieci BestDrive zadecydowały zarówno produkt, jak i ludzie za nim stojący. – Spodobały się nam reguły współpracy z Continental Opony Polska – mówi Hieronim Dolata, a także wysoka jakość oferowanych opon zajmujących czołowe pozycje chociażby w testach ADAC oraz w tych organizowanych przez polskie i zagraniczne redakcje pism motoryzacyjnych. Chcieliśmy także zmian związanych z wyposażeniem serwisu i standardem obsługi klienta. Dzięki BestDrive poszerzyliśmy grupę klientów flotowych.

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.