BLOG BESTDRIVE

Serwis został zbudowany od podstaw tuż przy ruchliwej drodze krajowej z Wrocławia do Zielonej Góry. Gdy obiekt był praktycznie gotowy pojawili się wysłannicy dwóch sieci serwisowych ( krajowej i zagranicznej ) ale nie osiągnęli sukcesu, chociaż właściciel, od samego początku, planował związek nowoczesnego obiektu z silnym partnerem sieciowym. Strategiczna decyzja została podjęta po lekturze… „Przeglądu Oponiarskiego”, w którym opublikowano relację z otwarcia serwisu BestDrive w Mosinie koło Poznania, warsztatu nowoczesnego, zbudowanego z rozmachem i od podstaw. Po wysłanym mailu pojawił się przedstawiciel tej sieci. Rozmowy biznesowe, uzgadnianie szczegółów i podpisanie umowy zajęło niecałe 3 miesiące.

Tym sposobem, od października 2015 roku, Centrum Wymiany Opon „Marjan” z Lubina na Dolnym Śląsku działa w barwach sieci BestDrive, należącej do koncernu Continental. – Zależało mi na tym, aby zapewnić firmie solidne podstawy stabilnego rozwoju – mówi Jan Matijczak, właściciel serwisu. – Współpraca z tej rangi koncernem umożliwia nam nieograniczony dostęp do nowych technologii i sprawdzonych, gotowych procedur dających praktyczne efekty.

CWO „Marjan” dysponuje obiektem o łącznej powierzchni 2,5 tys m kw., w tym 430 m kw. pod dachem. Są trzy stanowiska do obsługi aut w tym jedno dla ciężarówek. Na uwagę zasługuje zaawansowane technologicznie wyposażenie warsztatu m.in. w urządzenie 3D do geometrii kół, które w niecałe 2 minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat. Jest także urządzenie do serwisowania klimatyzacji drukujące raport o aktualnej kondycji klimy. Jest montażownica kół ciężarowych do 52 cali oraz ultra dokładna wyważarka do tych kół. W firmie oprócz właściciela pracuje 6 mechaników i jedna osoba w Biurze Obsługi Klienta.

Obiekt położony w odległości 4 km od centrum Lubina z daleka wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo koncernu Continental. Wieczorem serwis jest oświetlony a z racji bliskiego sąsiedztwa drogi krajowej trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać jakie usługi oferuje. Już podczas uroczystości otwarcia serwisu, połączonej z pokazem fajerwerków, liczni kierowcy zatrzymywali auta na poboczu drogi, aby obejrzeć ten niecodzienny ognisty spektakl!

Samochody przyjeżdżające do warsztatu w sprawie opon otrzymują przy okazji – bezpłatnie – przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Kontrolowany jest także ogólny stan techniczny pojazdu a właściciel otrzymuje informację co ewentualnie należy poprawić lub wymienić w aucie.

CWO „Marjan” mimo tego, że działa od połowy 2014 roku zdążył już zaskarbić sobie sympatię zmotoryzowanych klientów, konsekwentnie realizując w codziennej pracy zasadę, iż to jakość obsługi jest najważniejsza! – Nie konkurujemy ceną ale jakością – mówi Jan Matijczak. Przekonał się o tym m.in. właściciel poddanego tuningowi BMW serii 3, który bezskutecznie odwiedzał lubińskie warsztaty z uszkodzonym układem chłodzenia. Niestety nigdzie nie mógł zmieścić się na podnośniku. Dopiero mechanicy od „Marjana” pomogli kierowcy i w bezpieczny sposób podnieśli auto oraz profesjonalnie naprawili  a przy okazji zyskali… bezcenną wdzięczność klienta, który przyjeżdża teraz regularnie na przeglądy i wymianę opon.

Najbliższe plany inwestycyjne najnowszego serwisu BestDrive to uruchomienie w 2016 roku dodatkowego stanowiska do obsługi samochodów ciężarowych.

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.