BLOG BESTDRIVE

Gumi Serwis, to kaliska firma z tradycjami, od dwóch pokoleń związana z branżą transportową. Kroniki rodzinne wspominają, że dziadek Tomasza i Łukasza Ignaszaków – obecnych właścicieli firmy – imieniem Józef był cenionym znawcą koni. Do tego stopnia, że książę Czartoryski, właściciel pobliskiego zamku w Gołuchowie, chcąc kupić wartościowego rumaka zawsze radził się Józefa Ignaszaka. Tradycja ewoluowała w rodzinie wraz z rozwojem techniki i kolejne pokolenie działało już w branży związanej z motoryzacją. Dzisiejszy Gumi Serwis swój początek wywodzi z lat 90. ubiegłego wieku, kiedy to Włodzimierz, ojciec Tomasza i Łukasza odkupił od dzierżawcy funkcjonujący w tym miejscu, od kilkudziesięciu lat, warsztat wulkanizacyjny. Natomiast nowy obiekt powstał tutaj w 2004 roku.

Od lutego 2016 roku Gumi Serwis działa w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental. Wspomniany dziadek Józef byłby zadowolony, bo koń znajdujący się w logo koncernu, dopełnia obrazu nowocześnie wyposażonego i skutecznie zarządzanego przez wnuków serwisu.

Aktualnie firma dysponuje obiektem o powierzchni 2 tys. m kw. ( z tego połowa pod dachem ) ulokowanym w centrum 100 tys. miasta obok jednej z głównych tras komunikacyjnych. Do zabytkowego rynku jest stąd zaledwie 5 minut drogi. Najnowszy obiekt sieci BestDrive wyróżnia się w okolicy atrakcyjną wizualizacją na co zwracają uwagę klienci, gratulując właścicielom pozytywnych zmian.

Serwis ma 5 stanowisk pod dachem wyposażonych w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, terenowych i dostawczych. Ale gdy zajdzie potrzeba, można uruchomić dodatkowo 3 stanowiska na zewnątrz hali. Kadra firmy liczy 5 mechaników i 4 uczniów odbywających tutaj praktyki zawodowe. W Biurze Obsługi Klienta pracują bracia Ignaszak i żona pana Tomka, z wykształcenia ekonomistka. Na uwagę zasługuje rodzinna atmosfera panująca w firmie oraz utrzymująca się od lat stabilizacja załogi. Zaprzyjaźnieni z firmą klienci nazywają właścicieli i załogę sympatycznym określeniem „Gumisie”.

Obok usług z zakresu serwisowania opon Gumi Serwis oferuje: obsługę klimatyzacji, wymianę klocków hamulcowych i oleju, naprawę zawieszenia oraz renowację szyb samochodowych. Niedługo rozpocznie pracę Stacja Kontroli Pojazdów wykonująca okresowe badania techniczne aut.

Kolejną specjalnością jest rozbudowany dział geometrii kół wyposażony m.in. w dwa najnowocześniejsze urządzenia 3D firmy Hunter, które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdzają ustawienie zbieżności i dają pełną informację na ten temat.

Serwis wyspecjalizował się w obsłudze geometrii wszystkich modeli aut dostawczych. Specjalnie przygotowane stanowiska umożliwiają dokładne pomiary i regulację geometrii kół w tego typu autach. – Na bieżąco szkolimy się wraz z załogą  - mówią właściciele. – Jesteśmy także za pan brat z branżowymi nowościami sprzętowymi, stale monitorując np. Internet w poszukiwaniu takich nowinek. Dlatego też nie dziwią nas klienci, którzy – często – jadą do nas kilkadziesiąt kilometrów, bo już u nas byli i wiedzą, że mamy specjalistyczne wyposażenie z najwyższej półki.

Był taki okres, że regularnie przyjeżdżały do nas z Poznania ( odległość 120 km ) opancerzone bankowozy celem wymiany kół ze specjalnymi wkładami bezpieczeństwa umożliwiającymi kontynuację jazdy np. z przestrzeloną oponą. Konwojenci wyjawili nam dlaczego jadą łącznie 240 km, z dużej aglomeracji do naszego serwisu. Otóż, u nas taka usługa związana z 1 bankowozem trwała…3  godziny, a w Poznaniu niemal cały dzień! Jednak to nie oznaczało, że my wykonywaliśmy usługę na wyścigi. Po prostu rozpracowaliśmy te nietypowe koła po swojemu, opracowaliśmy schemat działania punkt po punkcie a następnie poszczególne osoby w zespole mechaników odpowiadały za perfekcyjne wykonanie konkretnych czynności..

Sprawnie działający marketing szeptany powoduje, że w Aleję Wojska Polskiego 179 czyli do „Gumisiów” przyjeżdża serwisować się elita kaliskiej motoryzacji w postaci m.in. aut marki Ferrari, Bentley czy Tesla. Od ponad 5 lat za pośrednictwem strony internetowej można umówić się na wizytę serwisową.

Na pytanie: skąd pomysł na BestDrive – Tomasz Ignaszak odpowiada, że obecnie trudno iść przez życie, w tym przypadku biznesowe, samemu. – Gościliśmy wielu emisariuszy z propozycjami aby to ich szyldy zainstalować na naszym obiekcie. Rozmowy z Continental Opony Polska trwały blisko rok ale to przedstawiciele tej firmy podeszli do tematu najrzetelniej z biznesowego punktu widzenia. W odróżnieniu od rozmówców reprezentujących innych producentów opon – słuchali uważnie naszych oczekiwań, tłumaczyli wątpliwości a co najważniejsze pokazali realną perspektywę nowoczesnej, sprawnie funkcjonującej firmy pod szyldem BestDrive. I tak też się stało!

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.