Opony

2016.04.25

Serwisy BestDrive w Koszalinie i Kołobrzegu – Decyzje, które procentują

Pod koniec 2013 roku do grupy serwisów BestDrive w Polsce dołączyły: „Auto Expert” z Koszalina i „Firma Makulski” z Kołobrzegu. – To były decyzje, które procentują cały czas – mówi, z perspektywy minionych lat, Andrzej Makulski – właściciel obu serwisów. – Przystępując do sieci BestDrive stałem się partnerem potężnego, światowego koncernu Continental. Mam ułatwiony dostęp do wysokiej jakości produktów i nowoczesnych technologii – czyli idę do przodu, doskonalę się i rozwijam. Otrzymałem także gotowe, sprawdzone wzorce sprawnego i skutecznego działania serwisu z szyldem BestDrive. Nie bez znaczenia są dobre ceny zaopatrzeniowe i praktyczne wsparcie marketingowe. Generalnie firma idzie w dobrym kierunku – dodaje Andrzej Makulski.

Dzisiaj, obiekt na dużym terenie przy ulicy Brzozowej 26  wyróżniający się w okolicy atrakcyjną wizualizacją, jest punktem orientacyjnym na planie komunikacyjnym Koszalina i na przebiegającej przez miasto trasie z Gdańska do Szczecina. Zarówno w ciągu dnia jak i wieczorem, gdy serwis jest oświetlony, trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać jakie usługi oferuje. O tym, że firma stale się rozwija świadczy chociażby fakt, że w ciągu minionych 2 lat zwiększono zatrudnienie o… 10 osób. Aktualnie załoga liczy 26 osób, w tym 17 mechaników, 5 osób w Biurze Obsługi Klienta (BOK) i 4 osoby w administracji księgowo – kadrowej. Cały czas jest uzupełniany, modernizowany lub wymieniany park maszyn. Systematycznie zwiększa się sprzedaż usług i towarów.

„Auto Expert” stał się branżowym liderem wśród koszalińskich serwisów oponiarskich. Niewątpliwą siłą warsztatów z logo BestDrive jest fakt, że obok usług z zakresu serwisowania opon „Auto Expert” oferuje wymianę oleju oraz szybkie naprawy hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki w myśl hasła sieci BestDrive: Wszystko czego potrzebuje Twoje auto. Sieć proponuje dobre i sprawdzone w działaniu sposoby intensyfikacji działalności biznesowej dla tych wszystkich przedsiębiorców i firm, którzy widzą możliwość rozszerzenia usług, a tym samym szansę rozwoju na rynku lokalnym.

– To prawda. Jesteśmy zdecydowanie lepiej postrzegani na regionalnym rynku. Otoczenie zauważyło zmiany. Systematycznie powracają do nas klienci indywidualni oraz firmy, którzy z różnych przyczyn nie korzystali już z naszych usług. W momencie gdy wkroczyliśmy w… erę BestDrive pojawili się z powrotem – mówi Andrzej Makulski.

Najbliższe plany „Auto Experta” to rozbudowa serwisu celem zwiększenia możliwości techniczno – logistycznych dla obsługi ciężarówek.

A co słychać w Kołobrzegu? Dyrektor Generalny Continental Opony Polska dr Piotr Zielak, podczas inauguracji działalności kołobrzeskiego serwisu powiedział m.in., że to pierwszy BestDrive nad otwartą częścią Morza Bałtyckiego. Dlatego też jest to wydarzenie rangi międzynarodowej, biorąc pod uwagę fakt, że sieć jest marką globalną – działającą niemal na całym świecie. – BestDrive nad Bałtykiem ma się wyśmienicie – odpowiada Andrzej Makulski. – Obiekt na dobre wkomponował się w kołobrzeski pejzaż. Powiem nieskromnie, że obecnie notujemy trzy razy większe obroty niż było to przed …erą BestDrive. Przyjeżdżają do nas klienci z odległych zakątków miasta, bo dobrze wiedzą, że gwarantujemy najwyższą jakość wykonywanych usług. Zarówno polskich klientów jak i kuracjuszy z Niemiec i krajów skandynawskich przyciąga do naszego serwisu także wizualizacja z, widocznym z daleka, logo koncernu Continental, bo to światowa marka.

I już na zakończenie wróćmy na moment do końcówki roku 2013 kiedy to pionierskie serwisy w Koszalinie i Kołobrzegu otrzymały pilotażową wersję systemu informatycznego INTEGRA, przygotowanego specjalnie dla potrzeb funkcjonowania sieci BestDrive w Polsce. Jak to bywa na początku w tego typu projektach – to  człowiek musi codzienną pracą zweryfikować teorię. Nie było to proste, łatwe ani też szybkie do wykonania zadanie o czym najlepiej wie Teresa Makulska, żona właściciela obu serwisów, zarządzająca w tych firmach księgowością. – To od pani Teresy otrzymaliśmy najcenniejsze, najbardziej szczegółowe uwagi dotyczące modyfikacji systemu – mówi Dariusz  Wójcik, dyrektor  sieci BestDrive  w  Polsce. –   Szczególne podziękowania należą się pani Teresie za zaangażowanie i determinację przy wprowadzaniu nowych funkcjonalności systemu INTEGRA, które obecnie są doceniane – w codziennej pracy – przez nowych partnerów sieci. Również dzisiaj możemy niezawodnie liczyć na rady i opinie otrzymywane od państwa Makulskich a dotyczące bieżących tematów związanych z działalnością sieci BestDrive. Jestem dumny z faktu, że tak znane w branży oponiarskiej NAZWISKO mamy w polskiej rodzinie serwisów BestDrive – mówi Dariusz Wójcik.