BLOG BESTDRIVE

Główne zajęcia klientów tego serwisu BestDrive ograniczają się do przeczytania gazety, przeprowadzenia zaległej rozmowy telefonicznej, wypicia filiżanki dobrej kawy, obejrzenia serwisu informacyjnego w telewizorze i ewentualnego zerknięcia na ekran monitora przekazującego obraz z hali serwisowej, gdzie pracownicy obsługują powierzone auta. W Biurze Obsługi Klienta (BOK) znajdują się liczne kanapy i fotele oraz osobna, wygodna kanapa dla rodziców z dziećmi. Obok atrakcyjnie wyposażonego kącika zabaw dla najmłodszych ulokowano również konsolę do gier PlayStation dla starszych dzieci, która w trosce o spokój osób przebywających w BOK ma na stałe wyłączone efekty dźwiękowe. Jest także urządzenie do bezpłatnego ładowania „komórek” i innej przenośnej elektroniki. Jakby tego było mało – przy wejściu do łazienki dla klientów zamontowano profesjonalny…kącik do przewijania niemowląt, bo i na taką okoliczność serwis BestDrive jest przygotowany!

Serwis z domową atmosferą

  

A gdzie to wszystko można spotkać? W firmie Czogum z Pruszcza Gdańskiego, która od marca 2017 roku dołączyła do sieci BestDrive. – Tak się sympatycznie złożyło, że w tym roku obchodzę jubileusz 15. lecia  działalności w branży oponiarskiej i start mojego serwisu w barwach światowego koncernu Continental jest, bez przesady, kamieniem milowym na życiowej drodze – mówi Adam Czoske, właściciel firmy Czogum.

A wszystko zaczęło się od tego, że po 10 latach zarządzania przedsiębiorstwami branży oponiarskiej, pan Adam postanowił wykorzystać zdobyte doświadczenie uruchamiając własny serwis we wrześniu 2011 roku. Zaczynał w dzierżawionym warsztacie ale już w trzecim roku działalności przekonał się, że optymalnym modelem biznesowym jest własny obiekt. Kupił działkę i – od podstaw – wybudował serwis taki, jaki sobie wymarzył. W realizacji marzeń aktywnie pomagał syn Karol, który już w wieku 18 lat rozpoczynał przygodę z oponami. Przeszedł drogę zawodową od montera do handlowca aby później razem z ojcem, najpierw planować a następnie nadzorować kolejne etapy powstawania nowoczesnego obiektu. Dlatego też we wnętrzach serwisu panuje domowa atmosfera, o której była mowa we wstępie artykułu. Jednak nie tylko klienci ale też pracownicy korzystają z wielu udogodnień, zdrowego, przyjaznego oświetlenia ledowego, komfortowych łazienek i zaplecza socjalnego, ekologicznego ogrzewania gazowego czy panoramicznej szyby oddzielającej halę serwisową od poczekalni dla klientów.

 

Na działce o powierzchni 3200 m kw., z czego blisko 800 m kw. jest pod dachem a plac manewrowy to 1200 m kw. kostki brukowej, powstał obiekt, który z racji m.in. 8 metrowej wysokości ścian i umiejscowieniu przy wjeździe do  miasta, lokalni włodarze nazywają: bramą Pruszcza Gdańskiego.

Najnowszy serwis BestDrive znajduje się w bliskiej odległości od ruchliwej Drogi Krajowej nr 1 z Gdańska do Łodzi a także w sąsiedztwie obwodnicy Pruszcza Gd. Dzięki wysokiej jakości usług a także atrakcyjnemu, nowoczesnemu wyglądowi i podświetleniu nocą – firma jest chętnie odwiedzana przez klientów. – Mogłem wyposażyć serwis w urządzenia klasy ekonomicznej, nawet o połowę tańsze od tych na których pracujemy. Jednak, jak to ustaliłem z synem, wysoka jakość wyposażenia i wykonywanych usług będzie zawsze procentowała – mówi Adam Czoske. I tak się dzieje! Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które są cennym wsparciem przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Rozbudowany dział geometrii kół został wyposażony w urządzenie Hunter 3D, które w niecałe dwie minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat.

Firma dysponuje 6 stanowiskami do obsługi aut osobowych i dostawczych oraz 2 stanowiskami do obsługi ciężarówek. Wykonuje usługi w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych. Obsługuje wszystkie rodzaje opon i czujników ciśnienia. Serwisuje klimatyzację. Na miejscu działa Stacja Kontroli Pojazdów. Do dyspozycji klientów jest serwis mobilny. W Czogumie pracuje 4 mechaników, 2 wulkanizatorów, 2 diagnostów a BOK zajmują się rodzinnie: pan Adam z żoną i synem. Ciekawą działalnością firmy jest przywracanie – najpierw do życia technicznego a potem do dawnej świetności – zabytkowych aut: polskich i zagranicznych producentów. To tutaj pracują mechanicy, którzy potrafią, sobie tylko znanymi sposobami, odpalić silnik auta chociażby po 20. letnim postoju!

 

Na pytanie dotyczące wyboru sieci BestDrive jako partnera biznesowego usłyszałem od Adama Czoske, że „Continental to marka, ludzie i porządek w papierach. Co ważne koncern realizując swoje plany, nie „sieje” serwisów po garażach i komórkach.” Dlatego też – jak przyznał przedsiębiorca z Pruszcza Gd. – rozmowy w sprawie przystąpienia do BestDrive zakończyły się pełnym, obustronnym sukcesem.  

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.

Tag: do