Warning: Use of undefined constant API_URL - assumed 'API_URL' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 47
Warning: Use of undefined constant COUNTRY_CODE - assumed 'COUNTRY_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 47
Warning: Use of undefined constant API_URL - assumed 'API_URL' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 35
Warning: Use of undefined constant COUNTRY_CODE - assumed 'COUNTRY_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 35
Summer
Przyjemna podróż dzięki niskiemu poziomowi hałasu zewnętrznego
Niskie opory toczenia i bardzo niskie zużycie paliwa, a także zwiększone przebiegi
Krótka droga hamowania na mokrych nawierzchniach przez cały okres eksploatacji opony
Nowa mieszanka Siliki o zoptymalizowanej dystrybucji cząsteczek. Silniejsze wiązanie poszczególnych polimerów prowadzi do zużycia mieszanki.
Zoptymalizowana konstrukcja w celu zwiększenia powierzchni kontaktu na barkach. Równomierny rozkład ciśnienia zapewnia optymalny odcisk opony.
Optymalizacja mieszanki pod względem oporów toczenia będzie również widoczna w wartościach etykiety UE. Większość rozmiarów, w tym trzy najpopularniejsze rozmiary ETRma, będzie w kategorii oporu toczenia C i hamowania na mokrej nawierzchni B.
Zaufali nam
Mercedes-Benz Opel Volkswagen Ford Nissan Volvo Audi
BestDrive jest liderem dostaw opon pasażerskich do producentów samochodów w Europie. W swojej ofercie ma wiele produktów specjalnie przeznaczonych dla ww. marek pojazdów.
Etykieta opony stosowana w UE
Bezkompromisowe bezpieczeństwo.
Komfort podróżowania:
Zamknięty zewnętrzny bark zmniejsza drgania bloku i zapewnia równomierną sztywność bieżnika. Zarówno wzmocnienia barku wewnętrznego, jak i rowki poprzeczne na obu barkach zmniejszają generowany hałas.
Opór toczenia:
Zoptymalizowana mieszanka bieżnika i gęsta struktura lameli na obu barkach to niski poziom generowanego ciepła i płynne toczenie opony.
Hamowanie na mokrej nawierzchni:
Specjalnie zaprojektowane lamele i duża liczba poprzecznych rowków zapewniają stałą powierzchnię kontaktu z nawierzchnią wraz ze stopniowym zużywaniem się bieżnika. Przekłada się to na stabilność podczas jazdy.
Używamy ciasteczek dla lepszych wrażeń
Strona wykorzystuje pliki cookie niezbędne dla funkcjonowania Platformy. Używamy ich w celu zagwarantowania prawidłowego działania strony internetowej i bezpiecznego z niej korzystania – bez nich korzystanie z Platformy byłoby niemożliwe. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystywanych plików coockie znajdują się w polityce prywatności.