Warning: Use of undefined constant API_URL - assumed 'API_URL' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 47

Warning: Use of undefined constant COUNTRY_CODE - assumed 'COUNTRY_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 47

Warning: Use of undefined constant API_URL - assumed 'API_URL' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 35

Warning: Use of undefined constant COUNTRY_CODE - assumed 'COUNTRY_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /wp-content/plugins/movecloser-bestdrive-api/movecloser-bestdrive-api.php on line 35

Summer

  • Przyjemna podróż dzięki niskiemu poziomowi hałasu zewnętrznego
  • Niskie opory toczenia i bardzo niskie zużycie paliwa, a także zwiększone przebiegi
  • Krótka droga hamowania na mokrych nawierzchniach przez cały okres eksploatacji opony

BestDrive™ Summer

Doskonała pod każdym względem

Nowa mieszanka Siliki o zoptymalizowanej dystrybucji cząsteczek. Silniejsze wiązanie poszczególnych polimerów prowadzi do zużycia mieszanki.

Zoptymalizowana konstrukcja w celu zwiększenia powierzchni kontaktu na barkach. Równomierny rozkład ciśnienia zapewnia optymalny odcisk opony.

Optymalizacja mieszanki pod względem oporów toczenia będzie również widoczna w wartościach etykiety UE. Większość rozmiarów, w tym trzy najpopularniejsze rozmiary ETRma, będzie w kategorii oporu toczenia C i hamowania na mokrej nawierzchni B.

Zaufali nam

Mercedes-Benz    Opel    Volkswagen Ford    Nissan    Volvo    Audi

BestDrive jest liderem dostaw opon pasażerskich do producentów samochodów w Europie. W swojej ofercie ma wiele produktów specjalnie przeznaczonych dla ww. marek pojazdów.



Etykieta opony stosowana w UE

Bezkompromisowe bezpieczeństwo.

Komfort podróżowania:

Zamknięty zewnętrzny bark zmniejsza drgania bloku i zapewnia równomierną sztywność bieżnika. Zarówno wzmocnienia barku wewnętrznego, jak i rowki poprzeczne na obu barkach zmniejszają generowany hałas.

Opór toczenia:

Zoptymalizowana mieszanka bieżnika i gęsta struktura lameli na obu barkach to niski poziom generowanego ciepła i płynne toczenie opony.

Hamowanie na mokrej nawierzchni:

Specjalnie zaprojektowane lamele i duża liczba poprzecznych rowków zapewniają stałą powierzchnię kontaktu z nawierzchnią wraz ze stopniowym zużywaniem się bieżnika. Przekłada się to na stabilność podczas jazdy.