Diagnostyka

2017.08.29

IX Forum BestDrive

IX Forum BestDrive Wysoka jakość usług doceniona! Tegoroczne Forum BestDrive, które odbyło się w połowie czerwca, miało dwie części. Pierwszą poświęcono na poszerzenie wiedzy fachowej, wymianę poglądów i doświadczeń oraz prezentację kierunków rozwoju w naszym kraju sieci serwisów BestDrive należącej do koncernu Continental. Natomiast drugą część spotkania przeznaczono na energetyczny relaks czyli ponad 30 kilometrowy rajd rowerowy z naturalnymi przeszkodami, którego finałem był piknik z bujną przyrodą w tle.

IX Forum BestDrive Wysoka jakość usług doceniona! Tegoroczne Forum BestDrive, które odbyło się w połowie czerwca, miało dwie części. Pierwszą poświęcono na poszerzenie wiedzy fachowej, wymianę poglądów i doświadczeń oraz prezentację kierunków rozwoju w naszym kraju sieci serwisów BestDrive należącej do koncernu Continental. Natomiast drugą część spotkania przeznaczono na energetyczny relaks czyli ponad 30 kilometrowy rajd rowerowy z naturalnymi przeszkodami, którego finałem był piknik z bujną przyrodą w tle. Forum zorganizowano w miejscowości Warchały, w hotelu „Natura Mazur” ulokowanym wśród sosnowych lasów nad brzegiem jeziora Świętajno, które na liście mazurskich akwenów wyróżnia się wyjątkową przejrzystością wody. Malownicze otoczenie było idealnym miejscem zarówno do wypoczynku jak i spotkania biznesowego. Od Łukasza Puchały, menedżera sieci BestDrive w Polsce, uczestnicy forum dowiedzieli się, że do końca 2017 roku zostaną uruchomione kolejne serwisy z logo BestDrive, odróżniające się wizualnie od innych tego rodzaju branżowych placówek. – Naszym celem nie jest ustanawianie rekordów w dziedzinie ilości sprzedawanych opon. Natomiast najważniejsze zadania jakie stawiamy przed naszymi Partnerami to promocja marek grupy Continental, profesjonalna obsługa klientów flotowych oraz indywidualne podejście do klienta detalicznego. Równie ważna jest dywersyfikacja usług, zapewniająca kompleksową obsługę znajdującego się w serwisie samochodu – podkreślił Łukasz Puchała. W swoim wystąpieniu mówił także o planach inwestycyjnych w nowe technologie a także o wsparciu marketingowym, które konsekwentnie otrzymują serwisy działające pod szyldem BestDrive. Między innymi w odpowiedzi na potrzeby coraz większej grupy klientów, którzy w Internecie poszukują informacji o lokalizacjach i ofercie serwisów BestDrive, wielostronne działania pracowników polskiego oddziału BestDrive powodują, że w sieci można korzystać z profesjonalnie przygotowanych materiałów informacyjno – poradniczo – fotograficznych, które prezentują, zachęcają i kierują do poszczególnych serwisów. BestDrive wspiera swoich partnerów także w wielu innych aspektach związanych z bieżącą działalnością serwisu m.in. rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. W tym celu przygotowano gotowe rozwiązania prawne , które pomogą właścicielom serwisów sprawnie poruszać się w tych obszarach. Narzędzia prawne zostały szczegółowo omówione i poddane pod dyskusję uczestników spotkania. Nowa inicjatywa spotkała się pozytywnym przyjęciem wśród zebranych. Uczestnicy mazurskiego forum BestDrive uzyskali wiele nowych, interesujących branżowych informacji podczas wystąpienia Konrada Grabowskiego z Continental Opony Polska, który mówił m.in. o tym, że już cztery z pięciu największych międzynarodowych firm flotowych działających w Polsce na rynku CFM to strategiczni klienci sieci serwisów BestDrive. Natomiast Andrzej Mazur (COP) zaprezentował zebranym nowości produktowe marki Continental, a Daniel Kociubiński (COP) przedstawił nowe opony marki Semperit, z kolei Krzysztof Rabsztyn (COP) szczegółowo poinformował o nowym ogumieniu marki Viking. Następnie Jerzy Mendala, dyrektor handlowy COP, z pomocą faktów, liczb i fachowego komentarza, przybliżył uczestnikom spotkania tematykę aktualnej sytuacji na rynku opon w Polsce. Podczas obrad tegorocznego forum BestDrive nie mogło zabraknąć Dariusza Wójcika, dyrektora generalnego COP, który w swoim wystąpieniu potwierdził tezę, iż budując struktury BestDrive w Polsce, Continental kładzie zdecydowany nacisk na jakość pracy i obsługi klienta. Dlatego też inwestuje w najnowocześniejsze technologie m.in. po to, aby aktywnie wspierać rozwój partnerów handlowych sieci. Na zakończenie – dyrektor Dariusz Wójcik – przekazał serdeczne życzenia dalszych sukcesów skierowane do wszystkich osób realizujących projekt BestDrive w Polsce. Podczas obrad czerwcowego forum dużo uwagi poświęcono wysokim standardom jakości obowiązującym w sieci BestDrive, które obok wyrazistej wizualizacji są jej wizytówką. Standardy BestDrive realizowane są we wszystkich obszarach działalności takich jak: wygląd serwisu i pracowników, proces sprzedaży czy obsługa pojazdu. Poziom zadowolenia klientów jest tutaj najlepszym miernikiem. Tym bardziej cieszy rezultat uzyskany po podsumowaniu wyników ankiet wypełnionych przez rodzimych klientów serwisów BestDrive. Ponad 95 procent ankietowanych bardzo dobrze oceniło obsługę w tej sieci i – co ważne – poleci ją swoim znajomym i rodzinie! Tekst: (kż) Fot. arch. BestDrive.