BLOG BESTDRIVE

Ledar z Bydgoszczy dołączył do sieci BestDrive

Gratulacje wieczorową porą

"Gdy nasz serwis zyskał barwy sieci BestDrive przekonałem się o tym, że specjalnie dobrane odcienie kolorów pomarańczowego i czarnego znalazły się tutaj nie przypadkiem a były wynikiem realizacji starannie dopracowanej koncepcji wizualizacji" – mówi Dariusz Leszczyński, prezes Zarządu firmy Ledar z Bydgoszczy. - Już wtedy wiedziałem, że będzie dobrze i przyszłościowo. Ale gdy wieczorem, po raz pierwszy, obiekt został podświetlony, zrobił na mnie i moich bliskich piorunujące wrażenie a także …rozdzwoniła się moja „komórka”. Odbierałem gratulacje od klientów z pobliskiego osiedla mieszkaniowego, których także zachwyciła cudowna metamorfoza tego miejsca. Mało tego. W kolejnych dniach licznie przyjeżdżali do mnie kierowcy, którzy byli przekonani o tym, że na ulicy Glinki 1 działa wyłącznie myjnia samochodowa, a dzięki nowej, atrakcyjnej wizualizacji BestDrive dowiedzieli się, że od 4 lat funkcjonuje tutaj także profesjonalny serwis motoryzacyjny!

Historia firmy Ledar jest przykładem jak bez branżowej tradycji rodzinnej i bez zaplecza finansowego, można dzięki pasji, pracowitości i konsekwentnej realizacji – punkt po punkcie – wytyczonego planu osiągnąć sukces zawodowy.

Dariusz Leszczyński, z wykształcenia elektromechanik, początkowo pracował w serwisach specjalizujących się w obsłudze wybranych marek aut. Przyjeżdżali do niego klienci, którzy cenili jego wiedzę fachową, umiejętności ale także przyjazną naturę. Po latach swoisty klub zmotoryzowanych sympatyków pana Darka zrobił się tak liczny, że naturalnym etapem rozwoju zawodowego było uruchomienie własnego warsztatu.

Jego pierwszą lokalizacją był dom rodzinny w miejscowości Żołędowo, położonej w odległości 13 km od Bydgoszczy. Kolejnym miejscem samodzielnej pracy był wydzierżawiony obiekt przy ulicy Modrzewiowej w Bydgoszczy. Tutaj do pomocy był już pracownik. Z tej części miasta warsztat przeniósł się na ulicę Łęczycką. W tym miejscu można było rozwinąć skrzydła przedsiębiorczości stąd zatrudnienie wzrosło do 6 mechaników i 2 osób w Biurze Obsługi Klienta. I tak nadszedł rok 2013 kiedy to pan Dariusz razem z rodziną zakupili obiekt w centrum miasta przy wspomnianej już ulicy Glinki 1. Na planie Bydgoszczy było to miejsce z motoryzacyjną historią. Otóż w minionej epoce gospodarczej, a dokładniej w 1987 roku powstała tutaj pierwsza profesjonalna automyjnia. Inwestorem tego przedsięwzięcia był rodak, który powrócił z kontraktu w Iraku i nie żałując sił ani środków wybudował fachową myjnię, jakiej miasto nad Brdą dotąd nie miało.

Po sfinalizowaniu zakupu pan Dariusz zmodernizował myjnię ale też uruchomił serwis samochodowy, który potem sukcesywnie rozbudowywał. Dzisiaj obiekt, który w sierpniu br. uroczyście otworzył podwoje w ramach sieci serwisów BestDrive, ma powierzchnię blisko 1000 m kw. z czego 350 m kw. jest pod dachem. Znajdują się tutaj 3 stanowiska serwisowe i 3 stanowiska myjni ręcznej. Firma zatrudnia 3 mechaników, 4 pracowników myjni i 2 osoby w BOK. Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testujące i diagnostyczne, które są cennym wsparciem przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów.

Serwis jest położony na terenie blisko 40 tys. osiedla mieszkaniowego i w bliskiej odległości od ruchliwej drogi krajowej z Gdańska do Poznania. Firma specjalizuje się w serwisowaniu i naprawach aut takich marek jak: VW, Audi, Skoda, Seat, Mercedes, BMW oraz Citroen i Peugeot. Ale jak mówi prezes Leszczyński – są profesjonalistami i zajmą się fachowo praktycznie każdą marką i typem samochodu – chociażby tak jak ostatnio – wojskową sanitarką z napędem 4x4 ale także Mercedesem klasykiem z 1962, któremu dają nowe życie za pomocą: remontu generalnego silnika, napraw blacharskich, wymiany tapicerki, nowego lakieru. Niedawno w motoryzacyjnej klinice LEDAR odzyskał świetność dostojny Jaguar rocznik 1972.

Serwis z Bydgoszczy jest regularnie odwiedzany m.in. przez specjalistyczne auta typu karawan. I nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że auta przyjeżdżają tutaj na przeglądy i naprawy aż ze Szwecji. Właścicielem firmy pogrzebowej jest bowiem Bydgoszczanin, który często odwiedza rodzinne strony. To na jego prośbę, w ciągu zaledwie 3 dni, załoga Ledar- a kompleksowo zamieniła samochód Chrysler Grand Voyager w wersji pasażerskiej na specjalistyczne auto typu karawan. To nietypowe zlecenie przyjęto do realizacji gdyż inna firma, która wcześniej podjęła się tej pracy, nie była w stanie jej wykonać terminowo.

Podczas uroczystości otwarcia najnowszego serwisu BestDrive – Łukasz Puchała, menedżer sieci BestDrive w Polsce zwrócił uwagę na to, co może być ważną wskazówką dla innych serwisów – dzisiaj jeszcze – oferujących wyłącznie naprawy mechaniczne. Powiedział m.in., że rozpoczęcie współpracy w ramach sieci BestDrive z firmą Ledar, to przełomowy moment w historii rozwoju usług motoryzacyjnych dla partnerów biznesowych. Pierwszy raz mamy okazję obserwować profesjonalny serwis mechaniczny, który dostrzegł potrzebę i szansę na rozszerzenie działalności otwierając się na branżę oponiarską. Tym bardziej cieszy fakt, że zaufaniem obdarzył właśnie nas, doświadczonych oponiarzy.

Tekst: (kż) Fot. arch. BestDrive

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.