BLOG BESTDRIVE

Czy można w Polsce, w ciągu zaledwie 6 miesięcy wybudować od podstaw, wyposażyć i uruchomić imponujący wielkością i nowoczesnością serwis motoryzacyjno-oponiarski? Okazuje się, że jest to możliwe! Przykładem niech będzie BA-MAR – serwis w Mosinie k/Poznania, który od połowy października 2014 roku działa w ramach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental.

Podczas uroczystości otwarcia serwisu odbył się pokaz sztucznych ogni i laserowych kompozycji przestrzennych, który dokładnie zablokował pobliską drogę wojewódzką. Tylu było chętnych aby odwiedzić stację i obejrzeć to wyjątkowe widowisko.

Natomiast kronikarski zapis filmowy poszczególnych etapów powstawania obiektu możemy prześledzić na ekranie w części recepcyjnej serwisu. Budowa wystartowała w końcu marca a jej finał nastąpił już w połowie września 2014 roku. Tempo zaiste imponujące. A efekt? Serwis w Mosinie k/Poznania to nowoczesna hala ze szkła i aluminium, 950 m kw pod dachem, dużo przestrzeni dla klientów i ich aut.

Serwis stoi przy ruchliwej trasie z Poznania do Wrocławia i już niejeden kierowca zawracał z drogi aby obejrzeć z bliska ciekawy obiekt, którego jeszcze niedawno w tym miejscu nie było.

Stacja wykonuje prace na 4 stanowiskach do obsługi aut osobowych, dostawczych i terenowych oraz na jednym stanowisku dla samochodów ciężarowych. Zatrudnia 7 mechaników i 2 osoby w biurze obsługi klienta. – Obowiązkowo, zawsze zaczynamy od myjki do kół – mówi Marcin Andrzejewski, właściciel serwisu BA-MAR – a dopiero potem dokonujemy kolejnych operacji na czystym kole. Używamy wyłącznie kluczy akumulatorowych, stąd nie musimy nosić ze sobą…warsztatu. Prowadzimy sezonową przechowalnię opon ale gdy nawet opony nie są u nas przechowywane to klienci te zdemontowane otrzymają dopiero następnego dnia – dokładnie wyczyszczone i zakonserwowane. Każde auto odwiedzające nas w sprawie opon ma wykonywany szybki przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Sprawdzamy temperaturę płynu w chłodnicy, ilość oleju, płyn hamulcowy oraz ten z układu wspomagania. Przeprowadzamy test akumulatora. Przy naprawach mechanicznych bezpłatnie uzupełniamy płyn w spryskiwaczu. Nasza specjalizacja to: 17 PLUS zarówno w oponach jak i felgach.

W liczącej 13 tys. mieszkańców Mosinie działa 7 firm branży oponiarskiej. Serwis w Mosinie k/Poznania – firma BA-MAR swoją historię datuje od roku 2006. Wcześniej, od 1989 roku, przez nestora rodziny Andrzejewskich prowadzony był tu mały zakład wulkanizatorski.

Skąd pomysł na BestDrive? Na tak postawione pytanie otrzymałem nietypową odpowiedź. – Od Marcina Kufla – mówi Marcin Andrzejewski – czyli przedstawiciela Continental Opony Polska na Wielkopolskę, mieszkańca pobliskiego Poznania. Wielokrotnie prowadziliśmy rozmowy na temat nowej inwestycji. Jak widać jego argumentacja okazała się skuteczna. Obserwowałem też Continental pod kątem bieżącej współpracy i stwierdziłem, że w tej firmie decyzyjność jest także na dole a to zdecydowanie ułatwia kontakty. Rozmawiają z ludźmi i – co ważne – słuchają co mamy im do przekazania.

Komentarze

Dodaj komentarz

Komentarze:

NIE POLECAM TEGO PSEUDO SERWISU. Naciągają na naprawy i nie potrafią zdiagnozowac najprostrzej usterki.

dodany przez Darek, 06-07-2015 06:21:06

Dziękujęmy za opinię. Przykro nam, że Pana doświadczenia były negatywne. Zapewniamy, że troszczymy się o jak najwyższą jakoś usług świadczonych w serwisach sieci BestDrive. Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się sprawie, dlatego prosimy o kontakt na adres biuro@bestdrive.pl Dziękujemy.

dodany przez Zespół BestDrive, 07-07-2015 09:44:59

Serwis najlepszy w okolicy Poznania i moim zdaniem nie ma lepszego w całym Poznaniu. Prowadzony z pasja i oddaniem.tak dalej panowie Gorąco polecam

dodany przez Pawel, 17-11-2016 20:03:13