BLOG BESTDRIVE

W końcówce ubiegłego roku sieć serwisów BestDrive uruchomiła swoją kolejną placówkę, tym razem serwis w Kołobrzegu przy ulicy Bałtyckiej 10. To „Firma Makulski”, która posiada już dużą placówkę w Koszalinie a w 2009 roku wybudowała na powierzchni 3,4 tys. m kw. swój nadmorski oddział.

Długoletnia praktyka i doświadczenie w branży motoryzacyjnej zdobyte w Koszalinie umożliwiły optymalne zaplanowanie pod kątem technologicznym nowej inwestycji. Obecnie serwis w Kołobrzegu dysponuje 5 stanowiskami do napraw mechanicznych samochodów osobowych, terenowych i dostawczych oraz 2 stanowiskami do geometrii kół wyposażonymi w specjalistyczne urządzenia marki „Hunter”. Na terenie serwisu działa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów oraz 4 stanowiskowa myjnia samochodowa ( samoobsługowa ). Jest także przechowalnia opon. Całość obrazu nowoczesnego serwisu dopełnia obszerny, utwardzony plac manewrowy i – co nie jest bez znaczenia – duża liczba miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów. „Firma Makulski” dysponuje również serwisem mobilnym świadczącym usługi m.in. klientom flotowym. Załoga liczy 9 pracowników wspomaganych przez 10 uczniów odbywających tutaj praktykę zawodową.

Piotr Zielak, dyrektor generalny Continental Opony Polska, podczas inauguracji działalności kołobrzeskiego serwisu powiedział między innymi, że to serwis w Kołobrzegu to pierwszy BestDrive nad Morzem Bałtyckim i jest to wydarzenie rangi międzynarodowej jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że BestDrive jest marką globalną. Logo BestDrive widnieje dzisiaj na blisko 300 serwisach działających na całym świecie m.in. w Czechach, Hiszpanii, Malezji, Australii, Chinach, we Włoszech, Tajlandii, Szwecji, RPA i na Tajwanie. Dyrektor Zielak zwracając się bezpośrednio do załogi serwisu powiedział: – Jesteście dla nas przyczółkiem nad Bałtykiem. A wszyscy dobrze wiemy jak dla Polski ważny jest dostęp do morza! Życzę Wam wielu klientów nie tylko w sezonie letnim ale przez cały rok.

Dariusz Wójcik, dyrektor sieci BestDrive, w swoim wystąpieniu życzył aby ten wizerunek serwisu, który jest dzisiaj, dał początek nowemu etapowi w historii „Firmy Makulski”. – Będziemy Was wspierać słowem i czynem. Z naszą życzliwą pomocą jeszcze bardziej rozwiniecie swój potencjał.

Z kolei Andrzej Makulski – właściciel serwisu – podziękował przedstawicielom Continental Opony Polska za to, że uczestniczyli w zmianie wizerunku jego firmy, zainwestowali we współpracę z Kołobrzegiem a także udostępnili gotowe, sprawdzone wzorce sprawnego i skutecznego działania serwisów z szyldem BestDrive.

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.