BLOG BESTDRIVE

Na początku działalności EPO – TRANS – SERWIS często zdarzało się, że klienci odbierający opony z przechowalni na widok tychże reagowali zdziwieniem: ale ja nie chciałem nowych opon! A to były ich własne, używane opony poddane nadzwyczaj troskliwej opiece.

To właśnie w Tychach w 1998 roku powstała prawdopodobnie pierwsza, profesjonalna przechowalnia opon, zlokalizowana w ciemnym pomieszczeniu ze stałą temperaturą, z okresową zmianą położenia opon, z ich dokładnym myciem i konserwowaniem. Zresztą od samego startu serwis wyróżniał się stosowaniem w codziennej pracy zasady, że w EPO – TRANS – SERWIS obowiązuje – JAKOŚĆ i wszyscy pracownicy dbają o to, aby w kontaktach z klientem nie zagubić jednej, ale jakże ważnej końcowej litery w tym słowie. Od początku nad całością przedsięwzięcia czuwają Ewa i Piotr Ozimek, właściciele firmy.

Od ubiegłego roku serwis działa w barwach sieci BestDrive, należącej do koncernu Continental. Dzisiaj EPO – TRANS – SERWIS dysponuje obiektem o powierzchni blisko 1,5 tys. m kw. pod dachem a w nim 3 stanowiskami dla aut osobowych, terenowych i dostawczych oraz 8 stanowiskami do obsługi ciągników siodłowych, a także naczep i przyczep. Na wszystkich stanowiskach znajduje się wiele urządzeń komputerowo – diagnostycznych. To podstawa w profesjonalnej obsłudze pojazdów w tym serwisie. Załogę stanowi 20 mechaników, 2 mistrzów zmianowych i kierownik serwisu. W biurze obsługi klienta pracują 3 osoby. Działa myjnia samochodowa, także dla ciężarówek.

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że chcąc konkurować na lokalnym rynku nie możemy stać w miejscu zarówno pod względem wyposażenia jak i obsługi klienta – mówi Piotr Ozimek. Nieustannie musimy się doskonalić, a sieć BestDrive gwarantowała odpowiadające nam zasady współpracy. Z Continental Opony Polska znamy się już kilkanaście lat, od 2003 roku, ale tak naprawdę, to Continental był z nami od pierwszych lat działalności firmy transportowej EPO TRANS, bo już w 1990 roku nasze ciężarówki ( kupione w Niemczech ) jeździły na oponach tej marki.

Obecnie każde auto odwiedzające serwis w sprawie opon, ma wykonywany (nieodpłatnie) szybki przegląd płynów eksploatacyjnych. Sprawdzane są klocki i tarcze hamulcowe, stan przegubów w układzie zawieszenia i drążków w układzie kierowniczym. W „temacie” opon właściciel auta otrzymuje szczegółowy raport o ich kondycji. EPO – TRANS – SERWIS specjalizuje się także w nietypowych usługach takich jak m.in. spawanie aluminiowych elementów nadwozia, toczenie elementów części zamiennych już niedostępnych na rynku, klejenie i regeneracja plandek naczepowych czy też specjalistyczne usługi związane z wymianą dużych powierzchniowo szyb w ciężarówkach.

Po sąsiedzku, na tym samym rozległym terenie przy ulicy Granicznej w Tychach, ma swoją bazę firma EPO – TRANS LOGISTIC S.A., której prezesem zarządu jest Piotr Ozimek. Działa od 1987 roku i zajmuje się transportem międzynarodowym i spedycją na kierunkach: Polska – Europa - Polska. Imponująca potencjałem flota liczy 200 ciągników (spełniających normy emisji spalin EURO V i EURO VI ) z naczepami i jak to zgrabnie ujął prezes Ozimek „ ponad 2400 kół ciężarowych potrafi kręcić się jednocześnie w barwach EPO – TRANS – LOGISTIC.” Te zestawy transportowe łącznie pokonują ponad 25 mln kilometrów każdego roku. W firmowej flocie dominują ciągniki siodłowe z naczepami typu MEGA, wyposażonymi w system BDE ( Back Door Extension). To nowatorskie rozwiązanie, opatentowane w 2005 roku w Polsce przez firmę z Tychów, pozwala maksymalnie wykorzystać całą przestrzeń ładunkową naczepy i ułatwia załadunek nietypowych towarów głównie sprzętu AGD. Dzięki zastosowaniu systemu BDE, naczepa typu MEGA może przewozić nawet o 28 procent więcej ładunku, a więc znacząco zwiększa się efektywność transportu.

Komentarze

Obecnie nie ma komentarzy. Bądź pierwszy!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszy.