Opony

2016.05.18

Serwis BestDrive w Zambrowie – wymiana doświadczeń – to działa!

Regularnie, dwukrotnie w ciągu roku spotykają się na specjalnie organizowanych konferencjach ( krajowych bądź zagranicznych ) właściciele serwisów działających w Polsce pod szyldem BestDrive. To forum dyskusyjne służy poszerzeniu wiedzy fachowej uczestników, prezentacji kolejnych etapów rozwoju sieci BestDrive a także umożliwia bezpośrednią, przyjacielską wymianę poglądów i doświadczeń zawodowych. Dobre, sprawdzone rozwiązania, modyfikacje i ulepszenia z powodzeniem stosowane w codziennej pracy serwisów są propagowane wśród kadry zarządzającej obecnej na tych spotkaniach.

– Potwierdzam te praktyczno – edukacyjne rezultaty naszych spotkań ale też chciałbym zwrócić uwagę na  rodzinną atmosferę towarzyszącą konferencjom – mówi Zbigniew Gołaszewski, właściciel Centrum Ogumienia w Zambrowie. – Wszyscy znamy się od lat, razem tworzymy rodzinę serwisów BestDrive, więc i aura spotkań jest domowa. Jeżeli chodzi o nowinki techniczne, to korzystam z nich w codziennej pracy. Ostatnio zastosowaliśmy „patent” kolegów z Wielkopolski, który powoduje, że klienci odbierający opony z przechowalni, przecierają oczy ze zdziwienia mówiąc, że to chyba pomyłka, bo przecież nie zostawiali u nas… fabrycznie nowych opon!

Centrum Ogumienia dołączyło do grupy serwisów BestDrive pod koniec lata 2014 roku. Oceniając czas 14 letniej działalności firmy przed „erą BestDrive” i okres minionych 2 lat pracy pod nowym szyldem , Zbigniew Gołaszewski mówi, że dokonał najlepszego życiowego wyboru! Jest dużo więcej pracy, zdecydowanie zwiększyły się obroty firmy, bezdyskusyjnie znalazł się w czołówce firm motoryzacyjnych w Zambrowie. Dzisiaj do serwisu działającego pod patronatem światowego koncernu Continental, przyjeżdżają nowoczesne auta. – Chociażby w ubiegłym tygodniu wymienialiśmy 20 calowe ogumienie w samochodzie marki Maserati – mówi właściciel serwisu. – Obserwuję z zadowoleniem, że od czasu gdy na ulicy Ostrowskiej 45 pojawiło się logo Continental zaczęła działać jego magiczna moc! Wrócili dawni klienci, którzy z różnych przyczyn nie korzystali już z naszych usług. Mało tego. Serwis mobilny, który w Centrum Ogumienia dyżuruje 24 godziny na dobę otrzymał niedawno – wydawałoby się standardowe zgłoszenie od kierowcy ciężarówki, który utknął na trasie z powodu awarii opony. Gdy właściciel samochodu zorientował się – co nie było takie trudne – po oznakowaniu wozu serwisowego, że przybył do niego… Continental, zamiast jednej opony w naczepie wymieniono łącznie 6 opon, bo – jak powiedział kierowca – do tego producenta jest powszechne zaufanie.

Odpowiadając na pytanie o system informatyczny Integra, przygotowany specjalnie dla potrzeb funkcjonowania sieci BestDrive w Polsce – właściciel serwisu z Zambrowa nie ukrywa, że na początku miał obawy co do jego możliwości i czasu w jakim zostanie zaadaptowany na potrzeby firmy. – Dzisiaj nie zamieniłbym go na żaden inny – mówi Zbigniew Gołaszewski. – Wszelkie ułatwienia pracy czynią ją bardziej efektywną, powodując szybszy przepływ dokumentów oraz przyśpieszają komunikację z dostawcami części i opon poprzez elektroniczną wymianę dokumentów, co znacząco przekłada się na oszczędność czasu i wpływa na zwiększenie zysków. Bezcenną wartością jest także szybki dostęp do obszernej bazy danych technicznych modeli aut, które serwisujemy.

Na zakończenie warto wspomnieć o specjalistycznym Centrum Hamulcowym ATE, które od niedawna rozpoczęło działalność w serwisie BestDrive w Zambrowie. Jest to pierwsza tego typu placówka w tym rejonie. Pomysł przyszedł z centrali BestDrive w Polsce. Również BestDrive zapewnił bezpłatny udział w cyklu szkoleń umożliwiających zdobycie fachowych umiejętności do prowadzenia działalności takiego centrum. Specjalistyczne wyposażenie diagnostyczne i serwisowe zakupił Zbigniew Gołaszewski, który podkreśla, że bez życzliwego wsparcia duchowego i merytorycznego ze strony całego warszawskiego zespołu BestDrive, to przedsięwzięcie mogłoby pozostać jedynie na etapie planowania.

Zamów opony online