Działalność serwisów BestDrive w całej Polsce prowadzona jest z maksymalnym nastawieniem na bezpieczeństwo i ochronę zdrowia Klientów oraz pracowników.
Dlatego na czas koronawirusa przyjęliśmy specjalne działania, które zostały opracowane na bazie zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO i Ministerstwa Zdrowia. Będą one uaktualniane każdorazowo, przy wprowadzaniu nowych restrykcji ze strony ww. instytucji.
Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów oraz pracowników BestDrive:
Wizyty
- umawiamy Klientów z bezpiecznym odstępem czasowym, by ich wizyty nie zazębiały się
- wywiad dotyczący samochodu i wstępną rozmowę przeprowadzamy na zewnątrz, w bezpiecznej odległości od siebie
- nie podajemy ręki na powitanie i pożegnanie
Dezynfekcja
- w większości serwisów przygotowany jest kącik dezynfekcyjny, w którym znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym
- dbamy o to by pracownicy często i dokładnie myli ręce i pracowali w rękawiczkach ochronnych
- pracujemy w odpowiednich maseczkach i chustach zasłaniających usta oraz nos
- prosimy również Państwa o przychodzenie do naszych serwisów w maseczkach bądź chustach
Samochód
- Państwa samochód jest wietrzony i dezynfekowany przed odbiorem i oddaniem
- kluczyki zostawiacie Państwo w wyznaczonym miejscu, odbieramy je zawsze w rękawiczkach ochronnych
Odstęp
- zachowujemy dystans minimum 2 m od Klientów i innych pracowników
Pomieszczenia
- dezynfekujemy i wietrzymy pomieszczenia oraz dotykane sprzęty i przedmioty
- częściej myjemy i dezynfekujemy pomieszczenia wspólne
Płatność
- zalecamy płatność bezgotówkową
Usługi online
- zachęcamy naszych Klientów do umawiania wizyt on-line: www.bestdrive.pl/znajdz-serwis/
- oraz zakupu produktów przez sklep internetowy: www.zamow.bestdrive.pl
Jednocześnie informujemy, że nasze serwisy pozostają otwarte.
Jesteśmy świadomi, że wiele osób wciąż korzysta z samochodu, m.in. do celów firmowych i związanych z podstawowymi potrzebami życiowymi. Dlatego jesteśmy dla Państwa dostępni, przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa.