Blog

2020.04.15

Bezpieczeństwo podczas pandemii

Działalność serwisów BestDrive w całej Polsce prowadzona jest z maksymalnym nastawieniem na bezpieczeństwo i ochronę zdrowia Klientów oraz pracowników.

Dlatego na czas koronawirusa przyjęliśmy specjalne działania, które zostały opracowane na bazie zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO i Ministerstwa Zdrowia. Będą one uaktualniane każdorazowo, przy wprowadzaniu nowych restrykcji ze strony ww. instytucji.

Jak dbamy o bezpieczeństwo Klientów oraz pracowników BestDrive:

Wizyty

  • umawiamy Klientów z bezpiecznym odstępem czasowym, by ich wizyty nie zazębiały się
  • wywiad dotyczący samochodu i wstępną rozmowę przeprowadzamy na zewnątrz, w bezpiecznej odległości od siebie
  • nie podajemy ręki na powitanie i pożegnanie

Dezynfekcja

  • w większości serwisów przygotowany jest kącik dezynfekcyjny, w którym znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym
  • dbamy o to by pracownicy często i dokładnie myli ręce i pracowali w rękawiczkach ochronnych
  • pracujemy w odpowiednich maseczkach i chustach zasłaniających usta oraz nos
  • prosimy również Państwa o przychodzenie do naszych serwisów w maseczkach bądź chustach

Samochód

  • Państwa samochód jest wietrzony i dezynfekowany przed odbiorem i oddaniem
  • kluczyki zostawiacie Państwo w wyznaczonym miejscu, odbieramy je zawsze w rękawiczkach ochronnych

Odstęp

  • zachowujemy dystans minimum 2 m od Klientów i innych pracowników

Pomieszczenia

  • dezynfekujemy i wietrzymy pomieszczenia oraz dotykane sprzęty i przedmioty
  • częściej myjemy i dezynfekujemy pomieszczenia wspólne

Płatność

  • zalecamy płatność bezgotówkową

Usługi online

Jednocześnie informujemy, że nasze serwisy pozostają otwarte.

Jesteśmy świadomi, że wiele osób wciąż korzysta z samochodu, m.in. do celów firmowych i związanych z podstawowymi potrzebami życiowymi. Dlatego jesteśmy dla Państwa dostępni, przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa.