Diagnostyka

2014.12.01

EKSPERT-GUM – nowy serwis w Częstochowie dołączył do sieci Best Drive

Jest takie miejsce w każdym serwisie, które dokładnie pasuje do hasła: jak cię widzą – tak cię piszą! To recepcja zwana też punktem obsługi klienta połączona z poczekalnią dla klientów. Wizytówka każdej firmy. W serwisach sieci BestDrive klienci oczekują na odbiór auta na wygodnej kanapie, z filiżanką aromatycznej kawy a jeżeli przyjechali w towarzystwie dzieci, bo i tak się może zdarzyć, to milusińscy znajdą zajęcie w specjalnie dla nich przygotowanym miejscu do zabawy. Czasami w recepcji BestDrive możemy również zasiąść w sąsiedztwie prawdziwego… stylowego kominka.

Taką ciepłą obsługę zapewnia swoim klientom Piotr Gęsiarz, właściciel firmy EKSPERT-GUM działającej w Częstochowie przy ulicy Rędzińskiej 14 A. Od października 2013 roku serwis w Częstochowie pracuje w ramach sieci BestDrive. W uroczystości otwarcia placówki uczestniczyli m.in. Jerzy Mendala, dyrektor handlowy Continental Opony Polska i Dariusz Wójcik, dyrektor sieci BestDrive.

Serwis w Częstochowie wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo koncernu Continental. Kominek opalany drewnem powstał przy okazji prac budowlanych związanych z adaptacją budynków serwisu na potrzeby sieci BestDrive. Recepcja przyciąga uwagę klientów także z powodu eksponowanych na jednej ze ścian licznych pucharów będących trofeami sportowymi zdobytymi przez Piotra Gęsiarza w rozgrywkach tenisa stołowego. Pan Piotr jest absolwentem wydziału trenersko-nauczycielskiego Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach i po ukończeniu studiów pracował jako nauczyciel wf w szkole. Dwanaście lat temu przejął warsztat po ojcu, sukcesywnie rozbudowując i modernizując firmę.

Aktualnie EKSPERT-GUM dysponuje 4 stanowiskami wyposażonymi w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, dostawczych oraz terenowych i zatrudnia 4 pracowników. Obok usług z zakresu serwisowania opon serwis w Częstochowie oferuje naprawy hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki w myśl hasła sieci BestDrive: „Wszystko czego potrzebuje Twoje auto”.

Jak mówi właściciel serwisu, o wyborze sieci BestDrive zadecydowały zarówno produkt jak i ludzie za nim stojący. – Uważam opony grupy Continental za najwyższej jakości i są oferowane w korzystnej cenie – mówi Piotr Gęsiarz. – Do tego przedstawiciele koncernu chcieli mocniej zaistnieć w tym rejonie Polski, a my poszukiwaliśmy opon, przy których sprzedaży mieliśmy lokalnie mniejszą konkurencję. Chcieliśmy także zmian związanych z wyposażeniem serwisu i standardem obsługi klienta.

Jak stąd widać droga do porozumienia była otwarta. – Nałożyły się na to wieloletnie kontakty z tymi samymi osobami w Continental Opony Polska uznanymi przez nas za pewnych, wiarygodnych i lojalnych partnerów biznesowych. Wszystko co uzgodniliśmy było realizowane w 100 procentach!!! Współpraca z BestDrive, a tym samym z koncernem Continental, umożliwiła nam również uruchomienie pakietu usług dla firmowych flot samochodowych – dodaje pan Piotr.

Najbliższe plany to rozbudowa powierzchni magazynowej na przechowalnię opon a także – rozłożone na etapy – przygotowania do tworzenia serwisu dla obsługi samochodów ciężarowych. Odpowiedni do tego celu własny teren już jest.

Na koniec warto przytoczyć słowa, które wypowiedział dyrektor Jerzy Mendala podczas inauguracji działalności serwisu BestDrive w Częstochowie. – Łącząc doskonałą znajomość lokalnego rynku, na którym działają nasi partnerzy z wieloletnim doświadczeniem koncernu Continental wprowadzamy praktyczne i trwałe rozwiązania odpowiadające potrzebom polskich kierowców.