Ponad dwa miesiące promocji, setki nadesłanych zgłoszeń oraz 200 szczęśliwców, którzy pojechali do Francji na mecze naszej piłkarskiej reprezentacji rozgrywane w ramach UEFA EURO 2016 – tak w kilku słowach można podsumować Mistrzowską Loterię Continental.
W dniach od 15 marca do 18 maja 2016 roku klienci sieci serwisów BestDrive, należącej do koncernu Continental, mieli okazję uczestniczyć w specjalnej loterii. Każda osoba, która kupiła komplet 4 opon Continental do samochodów osobowych lub terenowych, mogła wygrać bilety dla dwóch osób na mecze narodowej kadry rozgrywane podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy oraz atrakcyjne zestawy kibica. Ponadto, wszyscy uczestnicy loterii mogli skorzystać ze specjalnej promocji – bonów na zakupy w sklepach InterSport.
Perspektywa obejrzenia na żywo meczy piłkarskich, a szczególnie tych najwyższej rangi podziałała na wyobraźnię zmotoryzowanych kibiców. Stąd serwisy BestDrive w całej Polsce odnotowały wyraźny wzrost zainteresowania zakupami opon Continental w ramach loterii promocyjnej. Pracownicy serwisów zachęcali też klientów, oferując np. korzystanie z firmowych komputerów, do niezwłocznego rejestrowania zgłoszeń na stronie organizatora loterii.
Na pytanie o korzyści płynące ze wsparcia marketingowego, które otrzymują serwisy działające pod szyldem BestDrive ich właściciele odpowiadają, że to już wyraziste kolory zaczerpnięte z logo Continental i nowoczesna, wyróżniająca obiekty wizualizacja – przyciągają i zachęcają klientów. A jeżeli dodamy do tego schludne kombinezony mechaników i odzież pracowników Biura Obsługi Klienta to całość prezentuje się na dobrym europejskim poziomie i klienci to pamiętają.
Liczne szkolenia organizowane dla mechaników i kadry zarządzającej, nowoczesne wyposażenie hal, przestronne poczekalnie dla klientów gdzie serwuje się aromatyczną kawę, narzędzia informatyczne dedykowane serwisom, ułatwiające codzienną pracę a także, co bezcenne, bieżące kontakty mailowo – telefoniczne ale też i osobiste z pracownikami centrali BestDrive w Polsce – podkreślają właściciele serwisów z szyldem BestDrive. Jeżeli mają oni np. lokalne imprezy i potrzebują materiałów promocyjno – reklamowych to centrala zawsze życzliwie dopomoże w tej materii. A jeśli chodzi o efekty takich działań to, m.in. w jednym z dużych polskich miast, do dzisiaj pamięta się, że gdy otwierano serwis BestDrive to towarzyszący temu wydarzeniu festiwal ogni sztucznych był o niebo lepszy od pokazu sylwestrowych fajerwerków zorganizowanego przez Prezydenta tegoż miasta.
Serwisy BestDrive są aktywne w Internecie. Od początku roku już ponad 100 tys osób odwiedziło stronę główną www.bestdrive.pl aby uzyskać kompleksową odpowiedź na podstawowe pytanie, które zadają sobie kierowcy: czego potrzebuje moje auto do prawidłowej, bezawaryjnej eksploatacji! Można tam zapoznać się z wieloma blogowymi artykułami poradniczymi z różnych dziedzin motoryzacji, pomocnymi w codziennym użytkowaniu auta. .
W ramach strony głównej każdy z serwisów sieci BestDrive otrzymuje dedykowany adres internetowy pod którym klienci mogą zapoznać się z zakresem usług, aktualną ofertą, godzinami pracy. Jest tam także formularz umożliwiający szybki, bezpośredni kontakt z danym serwisem.
Dużym sukcesem marketingowym są internetowe wizytówki serwisów BestDrive zamieszczane w ramach reklamy na GoogleMaps a przygotowywane przez pracowników warszawskiej centrali BestDrive. Przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności marki. Jest to także optymalny kanał dotarcia do kolejnych zmotoryzowanych klientów.
Każdy serwis po oficjalnej inauguracji działalności otrzymuje swoje miejsce na mapie Google, wraz z profilem firmy zawierającym m.in. dane adresowe i namiary kontaktowe. Dodatkowo zamieszczane są tam aktualne zdjęcia obiektu w barwach BestDrive ( odnotowano blisko 400 tys. odsłon). Jak widać jest to prosta a zarazem bardzo skuteczna forma reklamy, podana w sposób, którego oczekują użytkownicy Internetu. Zdecydowanie ułatwia znalezienie drogi do serwisu ( nawigacja i dane kontaktowe ).