Opony

2016.08.24

BestDrive znany w świecie

Obok serwisów BestDrive działających w różnych częściach świata trudno przejść obojętnie. Jest to zasługa atrakcyjnego i wyrazistego oznakowania w czym pomagają czarne i pomarańczowe barwy nawiązujące do logo koncernu Continental – właściciela marki. Ale nowoczesne serwisy BestDrive to także specjalistyczne wyposażenie w maszyny i urządzenia, bogata oferta produktów motoryzacyjnych i usług a także perfekcyjna jakość obsługi klientów.

Oferta BestDrive w danym kraju nigdy nie jest kopią działań biznesowych importowaną z innych, odległych rynków, ale powstaje na podstawie solidnej, pogłębionej analizy potrzeb i oczekiwań właścicieli lokalnych serwisów. Podobnie dzieje się z unikatową wizualizacją serwisów, projektowaną indywidualnie dla każdego obiektu. Dlatego też serwisy z szyldem BestDrive, w jakimkolwiek kraju się znajdują, zawsze są naturalnie wkomponowane w otoczenie. Natomiast system informatyczny, aktywnie wspierający pracę serwisu, jest dopasowany do potrzeb poszczególnych rynków i zawiera praktyczne rozwiązania dedykowane lokalnym partnerom sieci BestDrive.

BestDrive jest marką globalną. Powstała w 2006 roku i firmuje, działające w kilkudziesięciu państwach na świecie, profesjonalne serwisy samochodowe dostarczające najwyższej jakości produkty i usługi. Najważniejsze idee, które przyświecają działalności marki to: odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość i jakość usług.

 Jednak BestDrive jest czymś więcej niż tylko marką! To globalna koncepcja sprzedaży detalicznej sprawdzająca się – z powodzeniem – na 5 kontynentach !

Koncepcja BestDrive obejmuje trzy moduły składające się na tzw. ofertę POS. Pierwszy moduł to „Produkty i zakup” (czyli litera „P”) zawierający szczegółowe informacje o pełnym asortymencie produktów oraz zasadach zaopatrywania serwisu. W module „Operacje i zarządzanie” (czyli „O”) znajdują się narzędzia informatyczne, które pomagają kreować nowoczesne procesy biznesowe i wspomagają zarządzanie. Właściciel serwisu otrzymuje m.in. niezwykle przydatny system do planowania zasobami przedsiębiorstwa, który integruje wszystkie działy i funkcje w firmie dzięki czemu procesy podejmowania decyzji oraz samo kierowanie firmą stają się szybsze i efektywniejsze. Dodatkowo udostępniane są programy zarządzania jakością oraz  organizowane specjalistyczne szkolenia dla właścicieli serwisów. W trzecim module pod nazwą „Sprzedaż i marketing” (czyli „S”) mamy prezentację skutecznych technik sprzedaży produktów i usług. W ramach tego modelu są organizowane cyklicznie szkolenia sprzedażowe dla pracowników serwisu i biura obsługi klienta. Pracownicy otrzymują także dostęp do dedykowanych im narzędzi informatycznych, które ułatwiają codzienną pracę, czyniąc ją bardziej optymalną i efektywną.

Zasadą obowiązującą w BestDrive jest to, że moduły POS zawsze są dostosowywane do wymagań lokalnego rynku i przyzwyczajeń klientów. Stąd np. w chińskich serwisach BestDrive obowiązkowe są myjnie samochodowe a na innych  rynkach w ofercie musi znaleźć się przechowalnia opon zimowych.

Globalna podróż marki BestDrive rozpoczęła się w 2007 roku wraz z uruchomieniem serwisu w Malezji, a rok później na Tajwanie. Ten egzotyczny kierunek rozwoju sieci był pomysłem oryginalnym, odważnym i jakże odmiennym od kierunków zagranicznej ekspansji, które wybrały inne europejskie sieci moto serwisów.

Dzisiaj pod szyldem BestDrive w rożnych miejscach na świecie działa ponad 700 serwisów należących do koncernu Continental oraz 1000 serwisów będących własnością franczyzobiorców.

Polska jest jednym z 14 krajów europejskich gdzie marka jest znana. Tutaj już pod koniec 2016 roku, zmotoryzowanych klientów będzie obsługiwać sieć  40 serwisów ze znakiem firmowym BestDrive. Obiektów wyróżniających się nie tylko wyglądem i ofertą produktów oraz usług ale przede wszystkim profesjonalizmem i wysoką jakością pracy.