W 350 tysięcznym Lublinie, w bliskim sąsiedztwie centrum miasta, między Rondem Sportowców a nowoczesnym, uruchomionym w 2014 roku, stadionem Arena Lublin otworzył swoje podwoje 24 serwis w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental. Budynek serwisu, który wcześniej pełnił funkcję warsztatu kolejowego, został poddany gruntownej modernizacji a gdy na finał zyskał pomarańczowo-czarną elewację ( kolory zaczerpnięto z logo Continental ) stał się obiektem budzącym powszechną ciekawość na lubelskiej ulicy Krochmalnej, w tym także kibiców zdążających na pobliski stadion.
Firma Centrum Opon, bo o niej piszemy, rozpoczęła działalność w 2002 roku w wynajętym lokalu. Był to jeden z pierwszych serwisów w Lublinie, który oferował obsługę zmotoryzowanych klientów przez 24 godziny. Dlatego też przyjeżdżali tutaj klienci z najdalszych zakątków miasta, aby naprawić lub wymienić opony. Dla Henryka Gębki – właściciela firmy – była to prawdziwa szkoła prowadzenia biznesu, bo i on razem z pracownikami obsługiwał auta, co prawda w systemie zmianowym, ale całodobowo. Ten wysiłek opłacił się. Rosnące kolejki klientów wymusiły nieuchronny rozwój firmy a co się z tym wiąże zmianę siedziby.
Rozpoczęto poszukiwania nowej lokalizacji. Wielkość obiektu musiała być perspektywiczna, umożliwiająca rozbudowę firmy i nie dzierżawa tylko własność. Chodziło także o dobry punkt komunikacyjny na planie miasta. W 2012 roku sfinalizowano transakcję a rok później firma wystartowała w nowym miejscu oddalonym zaledwie 800 metrów od poprzedniej lokalizacji. Można więc było kontynuować współpracę z dotychczasowymi klientami.
Dzisiejsze Centrum Opon Henryka Gębki, już z szyldem Bestdrive, to obiekt o powierzchni 1200 m kw. w tym 160 m kw. pod dachem a w nim 3 stanowiska do obsługi aut osobowych i dostawczych. Załogę stanowi 4 mechaników i 2 osoby w Biurze Obsługi Klienta ( BOK ). Serwis jest wyposażony w specjalistyczne urządzenia zachodnich firm i obsługuje koła o wielkości do 22 cali. Ponadto w ofercie jest mechanika pojazdowa i serwis klimatyzacji. Na uwagę zasługuje m.in. nowocześnie zaprojektowane i wyposażone BOK ( na zdjęciu ). Klienci są mile zaskoczeni przyjazną kolorystyką i funkcjonalnością tej części serwisu.
Na pytanie skąd pomysł na BestDrive – Henryk Gębka mówi, że to córka i zięć, na co dzień pracujący razem z nim w serwisie, doradzili, że warto poszukać silnego, wiarygodnego partnera branżowego i z jego pomocą rozwijać oraz doskonalić firmę. Tak, aby spełnić oczekiwania klientów pod kątem oferowanej jakości wszechstronności usług. Współpraca z BestDrive umożliwia nam także obsługę firmowych flot samochodowych.
„Rzetelnie wykonywać pracę i uważnie wsłuchiwać się w potrzeby klientów” – tak brzmi hasło przewodnie załogi lubelskiego Centrum Opon, które jest potwierdzane codzienną pracą.