Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie komunikacyjnym Zimoaktywni. Na www.zimoaktywni.pl popularny rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe! Tutaj także znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów a także konkurs dla Zimoaktywnych! Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i rozgłośniach radiowych.
Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie. Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs. Aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się znany rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców do zimy.
Projekt Continental wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w magazynach motoryzacyjnych i biznesowych, takich jak: Auto Świat, Tygodnik Przeglądu Sportowego, TopGear, Newsweek i Forbes, oraz w Internecie, w serwisach informacyjnych Onet.pl oraz na stronach AutoŚwiat.pl, TopGear.com.pl
i Newsweek.pl. Akcji towarzyszy reklama i działania promocyjne na antenie Radia ZET. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.