Opony

2017.05.05

Dwa oddziały Service – Gum z Częstochowy dołączyły do sieci BestDrive

– Przystępując do sieci BestDrive stałem się partnerem znanego na świecie koncernu Continental. Mam ułatwiony dostęp do wysokiej jakości produktów i nowoczesnych technologii – mówi Wojciech Koniecki, właściciel dwóch oddziałów częstochowskiej firmy Service – Gum, które od 2016 roku działają pod szyldem BestDrive. – Otrzymałem także sprawdzone wzorce skutecznego funkcjonowania serwisów. Nie bez znaczenia są dobre ceny zaopatrzeniowe i praktyczne wsparcie marketingowe.

Do prężnie działających częstochowskich serwisów, obsługujących klientów w nowocześnie zaprojektowanych i tak samo wyposażonych obiektach co rusz przybywali wysłannicy największych producentów opon prezentując idee, aby to ich szyldy zainstalować na dwóch budynkach. Jednak wiele wody upłynęło w miejscowej rzece zanim taka strategiczna decyzja zapadła! Wybór koncernu Continental nie był przypadkowy. – Z Continental Opony Polska współpracuję równo 20 lat, więc mogę wiarygodnie powiedzieć, że to solidna firma, z którą da się współpracować na partnerskich zasadach. Ustalamy coś, realizujemy i od razu widać efekty – mówi Wojciech Koniecki. – Ponadto uznałem, że warto poszukać silnego wiarygodnego partnera branżowego i z jego pomocą rozwijać oraz doskonalić firmę.

Zanim sfinalizowały się obecne umowy biznesowe, 27 lat temu pan Wojciech zaczynał życiową przygodę z oponami od jednoosobowego, jednostanowiskowego warsztatu na parterze przedwojennej kamienicy, niedaleko klasztoru na Jasnej Górze. Po czterech latach, a był to rok 1994, wystartował Service – Gum w dzierżawionych pomieszczeniach. Były tutaj już zautomatyzowane maszyny do obsługi kół. Prowadzona była sprzedaż nowych opon z polskich i zagranicznych fabryk, a załoga liczyła 5 osób. Jednak dzierżawa nie była docelowym planem biznesowym, dlatego w 1997 roku wystartował, wybudowany od podstaw na własnym terenie, serwis przy ulicy Jesiennej 81.

Aktualnie w sieci BestDrive. Powierzchnia ogólna 900 m kw. w tym 400 m kw. pod dachem. Trzy stanowiska obsługujące auta osobowe, terenowe i dostawcze. Załoga 5 osobowa w tym jedna osoba pracująca jednocześnie jako serwisant i osoba odpowiedzialna za Biuro Obsługi Klienta. – To jest nasz sprawdzony patent w dziedzinie organizacji pracy. W obu serwisach mamy takich liderów. To osoby z długim stażem pracy, bogatym doświadczeniem i – co ważne – autorytetem, które sprawnie kierują pracą załogi.  mówi Wojciech Koniecki.

W 1999 roku otworzył swoje podwoje oddział Service – Gum przy ulicy Jagiellońskiej 115. To drugi serwis w Częstochowie, który obecnie pracuje pod szyldem BestDrive. W zależności od potrzeb można tutaj obsługiwać jednocześnie aż 6 aut. Powierzchnia ogólna 1000 m kw. z czego 500 m kw. pod dachem. Załoga 5 osobowa łącznie z liderem. Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, iż większość pracowników, w obu serwisach, to osoby z dłuższym niż 10 lat stażem pracy w Service – Gum. Zaczynali jako młodzi adepci a dzisiaj są wysokiej klasy  profesjonalistami. Mimo tego, stale podnoszą kwalifikacje zawodowe a właściciel serwisów odpowiednio premiuje finansowo załogę.

Obok sprzedaży opon, serwisy specjalizują się w obsłudze ogumienia o niskich profilach i typu Run – Flat na bezdotykowych montażownicach. oferują ustawienie geometrii kół na urządzeniach z wykorzystaniem cyfrowych kamer, wyważanie kół wraz z testem drogowym, kompleksowy serwis klimatyzacji, także tej z nowym czynnikiem R-1234yf, wymianę oleju, naprawy mechaniczne zawieszenia i układu hamulcowego a także perfekcyjne prostowanie felg aluminiowych.

Serwisy BestDrive przy ulicy Jesiennej 81 i Jagiellońskiej 115 słyną w Częstochowie oraz bliższej i dalszej okolicy z usługi doważania kół zamontowanych na aucie. Licznie przybywają tutaj kierowcy m.in. z drganiami na kierownicy, których mimo heroicznych prób nie udało się zlikwidować w innych stacjach serwisowych. – Może zabrzmi to lekko nieskromnie – mówi właściciel firmy – ale nasi technicy mają w tej dziedzinie klasę mistrzowską i nie ma takiego auta, którego nie jesteśmy w stanie…uzdrowić! Poza tym światowa marka, którą reprezentujemy, zobowiązuje.