Opony

2016.01.07

Firma PABICH z Jastrzębia Zdroju dołączyła do sieci BestDrive

Kopalnię Węgla Kamiennego „Zofiówka” w Jastrzębiu Zdroju budowano 7 lat, ale już w 5 lat po uruchomieniu, czyli w1974 roku, nad bramą pojawiła się nowa nazwa „Manifest lipcowy”. I pod tym szyldem kopalnia weszła do podręczników historii Polski. To tutaj w 1980 roku strajkujący górnicy z Solidarności podpisali z przedstawicielami rządu ostatnie z trzech „porozumień sierpniowych”, kładąc tym samym podwaliny wolnej, demokratycznej Polski. W bliskim sąsiedztwie tej, znanej w całym kraju kopalni ( nazwę „Zofiówka” przywrócono w 1990 roku ) już 25 lat działa firma PABICH, która od grudnia obsługuje kierowców w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental.

– To była przemyślana decyzja – mówią Stefan i Rafał Pabich, właściciele firmy. – Rozmawialiśmy z innymi sieciami serwisów, porównywaliśmy oferowane warunki współpracy, uważnie przyglądaliśmy się naszym rozmówcom i …zwyciężył BestDrive. Podejmując tę ważną dla naszej przyszłości decyzję mieliśmy w pamięci również dotychczasową wieloletnią, bardzo dobrą współpracę z Continental Opony Polska.

Obecnie serwis z Jastrzębia Zdroju dysponuje obiektem o łącznej powierzchni 2,3 tys. m kw., w tym 800 m kw. pod dachem. Obiekt położony jest na wjeździe do Jastrzębia od strony Katowic w odległości 2 km od centrum miasta. Wieczorem serwis jest podświetlony, a z racji bliskiego sąsiedztwa ruchliwej drogi trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać jakie usługi oferuje.

W środku jest aż 10 stanowisk do obsługi samochodów osobowych , dostawczych i terenowych. W firmie pracuje 10 mechaników i  aktualnie 5 uczniów odbywających praktykę zawodową, 3 osoby są w Biurze Obsługi Klienta ( BOK ) a 2 osoby w firmowym sklepie z częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi. Określenie firma rodzinna wzorcowo pasuje do serwisu Stefana Pabicha. Oprócz niego pracują tutaj jego żona ( w sklepie ), dwóch synów: Rafał i Łukasz oraz synowa ( w BOK ).

Wyposażenie serwisu stanowią, przede wszystkim, specjalistyczne urządzenia włoskiej firmy „Corghi”. W hali warsztatowej, przy każdym stanowisku obsługującym samochody, znajdują się kamery rejestrujące obraz. Taki oficjalny zapis obrazu funkcjonuje w firmie od dawna i jest bardzo użytecznym narzędziem. Umożliwia bowiem w każdej chwili weryfikację jakości obsługi na ekranie 40. calowego monitora. Również klienci , siedząc w poczekalni – jak to w BestDrive jest normą – na wygodnej kanapie z filiżanką aromatycznej kawy – chwalą sobie możliwość obserwacji postępu prac przy ich aucie.

Właściciele samochodów przyjeżdżający do warsztatu PABICH BestDrive w sprawie opon otrzymują przy okazji – bezpłatny – przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Kontrolowany jest także ogólny stan techniczny pojazdu , a klienci otrzymują na końcu wizyty aktualną informację, co należy poprawić lub wymienić w aucie.

W serwisie dla wygody klientów zorganizowano ekspozycję opon, felg i kołpaków. Zaprezentowano je na specjalnych, podświetlonych stojakach. Klient ma więc możliwość obejrzenia, porównania i dokonania trafnego wyboru. Na terenie firmy działa też – wspomniany wcześniej – sklep z częściami zamiennymi i akcesoriami. O tym, że jest dobrze zaopatrzony wiedzą zmotoryzowani mieszkańcy Jastrzębia Zdroju i często go odwiedzają. Do serwisu i do sklepu trafiają regularnie kierowcy z Czech , bo do naszej południowej granicy jest stąd całkiem blisko.

Obok usług z zakresu serwisowania opon PABICH BestDrive oferuje naprawy bieżące hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki.