Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – po raz drugi Continental rzuca wyzwanie kierowcom zachęcając do wymiany opon na zimowe.
Projekt Zimoaktywni jest skierowany do zapobiegliwych kierowców, którzy zastanawiają się kiedy najlepiej wymienić opony na zimowe. Głównym założeniem akcji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców – bo lepiej przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie.
W tegorocznej odsłonie projektu pojawiają się czterej bohaterowie specjalni – to zimoaktywni mechanicy, pracownicy polarnego serwisu Continental. Niedźwiedź Polarny Waldek, Pingwin Zbyszek, Mors Kuba i Lisica Kasia pomagają internautom służąc radą i wskazówkami. Znany rysownik Henryk Sawka okrasił serwis i materiały promocyjne tematycznymi grafikami z postaciami głównych bohaterów.
Na potrzeby akcji Zimoaktywni powstał dedykowany serwis specjalny. Na stronie www.zimoaktywni.pl można znaleźć porady ekspertów oraz edukacyjne i lifestylowe materiały video. Kierowcy mogą również przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują.
Elementem dodatkowo angażującym użytkowników jest konkurs internetowy, którego finał rozgrywa się na antenie radia RMF FM. Uczestnicy konkursu mają możliwość wygrania pięciu kompletów opon zimowych Continental oraz zestawy gadżetów.
„Po sukcesie zeszłorocznej kampanii wracamy z jej nową odsłoną. Odświeżamy stronę serwisu wzbogacając ją o nowe treści i zupełnie nowych bohaterów. Zapraszamy wszystkich kierowców do podjęcia wyzwania Continental i aktywnego przygotowania się do nadchodzącej zimy” – komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media
& Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt Zimoaktywni wspiera ogólnopolska cross-mediowa promocja: w kanale online (serwisy Grupy Onet-RASP, m.in. Onet.Moto, Onet.Podróże, auto-swiat.pl, topgear.com.pl czy newswek.pl), w mobile’u (lekka wersja serwisu Onet.pl), w prasie (tytuły motoryzacyjne i biznesowe RASP – m.in. Auto Świat, Top Gear, Auto Świat 4×4, Newsweek Polska, Forbes), w wersjach prasowych na urządzenia mobilne – na tablety, w radiu (radio RMF FM) i w serwisach społecznościowych (Facebook i Instagram).
Projekt Zimoaktywni jest realizowany we współpracy z działem Projektów Media Impact, który odpowiada za przygotowanie i koordynację działań mediowych oraz agencję The Boom (wewnętrzną agencję kreatywną Media Impact) odpowiedzialną za całą koncepcję kreatywną. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.