Opony

2015.05.28

Serwis CKS z Poznania dołączył do sieci BestDrive

Osiem tysięcy półek na opony! Wejście do rodziny serwisów BestDrive to był naprawdę dobry wybór – ocenia Jarosław Płończak, współwłaściciel poznańskiego serwisu CKS, który od jesieni 2014 pracuje w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental.

Obiekt o powierzchni 1 tys. m kw pod dachem z dużym utwardzonym placem manewrowym, wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo Continental. Nocą jest oświetlony i widać go z daleka. Ujednolicenie wizerunku firmy i jasny, czytelny przekaz informacyjny – jakie usługi są tutaj dostępne – spowodowało, że bardzo wielu nowych klientów dostrzegło ofertę firmy CKS, która w tym miejscu, na poznańskim Grunwaldzie, działa już od 20 lat!

– Mało tego. W naszym bliskim sąsiedztwie jest… 8 serwisów oponiarskich, ale po zmianie oblicza firmy przyjeżdżają do nas klienci, którzy umówili się telefonicznie na wykonanie usługi gdzieś po sąsiedzku, ale są tak zauroczeni obiektem i przekonani o tym, że to właśnie tutaj mieli przyjechać, że nie pomagają żadne tłumaczenia i my im tę usługę wykonujemy – mówi Przemysław Kryszczyński, wspólwłaściciel firmy CKS.

Aktualnie serwis dysponuje 6 stanowiskami wyposażonymi w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, terenowych, dostawczych i zatrudnia 15 serwisantów oraz 3 osoby w Biurze Obsługi Klienta. Obok usług z zakresu serwisowania opon firma oferuje kompleksowy serwis klimatyzacji, naprawy zawieszenia, wymianę klocków i tarcz hamulcowych, płynów eksploatacyjnych i akumulatorów. Tutaj od 15 lat znajduje się autoryzowany punkt wymiany olejów Castrol. Na miejscu działa Stacja Kontroli Pojazdów oraz dwa rodzaje myjni: automatyczna tunelowa i myjnia portalowa wyposażona w unikatowy system gąbek Car Lite zapobiegający zarysowaniom karoserii, który powoduje, że mycie jest tutaj delikatniejsze niż mycie ręczne. Kierowcy chętnie korzystają w CKS z usługi ręcznego lub maszynowego polerowania i renowacji lakieru a także zlecają kompleksowe czyszczenie wnętrza auta.

Przy zmianie kół lub tylko opon pracownicy sprawdzają ogólny stan techniczny pojazdu i informują klienta co należy poprawić lub wymienić w aucie. Taka troska o kierowcę i jego pasażerów podoba się klientom korzystającym z usług serwisu.

Panowie Jarosław i Przemysław działają razem w tej rodzinnej firmie – jak zgodnie mówią: na dobre i złe – od 1994 roku realizując w codziennej pracy dwie podstawowe zasady. Pierwsza głosi, że uczciwość zawsze popłaca a druga nakazuje pilnować jakości na każdym etapie działania.

Chlubą właścicieli firmy jest, jedna z najnowocześniejszych w Poznaniu, zautomatyzowana, ze specjalnym systemem sterowania, przechowalnia opon na 8 tys. sztuk ogumienia. Każda opona, odświeżona przed sezonem, czeka na właściciela w komfortowych warunkach – na osobnej półce!

CKS nie był dotąd w żadnej sieci serwisowej, ale to nie znaczy, że przedstawiciele koncernów oponiarskich nie gościli, i to często, w siedzibie firmy na ulicy Dmowskiego 79, aby przedstawić oferty współpracy. Skąd w takim razie pomysł na BestDrive? – Od Marcina Kufla – mówi Jarosław Płończak – czyli przedstawiciela Continental Opony Polska na Wielkopolskę. Znamy się długie lata, gramy m.in. w jednej drużynie piłki nożnej i w myśl zasady, iż to ludzie budują obraz firmy, jego argumentacja dotycząca korzyści z przystąpienia do sieci BestDrive okazała się nadzwyczaj skuteczna. Stąd w roku jubileuszu 20. lat działalności naszej firmy dokonaliśmy tego biznesowego wyboru.